Objednané zboží doručujeme obchodním balíkem České pošty,prostřednictvím Zásilkovny nebo je dále možno vyzvednout v sídle společnosti či doručit přímo k Vám na Vaši adresu.

Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, dodání prostřednictvím České pošty či Zásilkovny obvykle 2 - 10 pracovních dnů, dodání námi na Vaši adresu či osobní převzetí je možno do druhého dne.

Ve výjimečných případech nebo pokud není zboží skladem může být dodací lhůta i delší, o čemž bude kupující bezodkladně po zjištění této skutečnosti vyrozuměn.

Místo dodání je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje osobní dodání předmětu či dodání na uvedenou adresu. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající.

Zásilka se zbožím standardně obsahuje daňový doklad (fakturu) a návod na používání výrobku v českém jazyce. Při převzetí zboží od České pošty či prostřednictvím Zásilkovny si vždy pečlivě zkontrolujte neporušenost přepravního obalu. V případě, že obal je poškozen uveďte tuto informaci do předávacího protokolu přepravní služby či pošty.

Prodávající je povinen obstarat objednané zboží v dohodnuté lhůtě. Nestane-li se tak, kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit. Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice. Ceny dopravy ( netýká se osobního převzetí a dodání námi k Vám )  uvádíme při zadání objednávky a je odvislá od váhy zásilky. ​​

Osobní odběr: Dobrá 923, 739 51 Dobrá u Frýdku-Místku. Na osobním odběru je nutné se vždy domluvit předem telefonicky na telefonním čísle +420 608 116 612. ​